UWAGA: ZMIANA PLATFORMY SZKOLENIOWEJ I DZIAŁANIA FORMULARZA!
Drodzy Kursanci,
Informujemy, że przenieśliśmy się na nową platformę szkoleniową, która oferuje więcej funkcji i lepsze wsparcie dla Waszej nauki. Aby kontynuować korzystanie z kursów i uzyskać dokumenty z dotychczas ukończonych kursów, prosimy o aktywację konta na nowej platformie.
Co musisz zrobić żeby uzupełnić formularz do wysyłki dokumentów:
Wejdź w link: https://crp.wroclaw.pl/reset-hasla
Wpisz swój adres mailowy (ten, który podałeś/aś podczas rejestracji) i kliknij "Wyślij link resetujący".
Otrzymasz mail z linkiem do aktywacji konta na nowej platformie, na którym ustawisz nowe hasło. Loginem jest Twój adres e-mail.
Po zalogowaniu się na nową platformę, wejdź w zakładkę "Dokumenty" i uzupełnij dane potrzebne do sporządzenia dokumentów.
Po wypełnieniu formularza, Twoje dokumenty zostaną automatycznie wygenerowane i dostępne w wersji elektronicznej.
Jeśli chcesz zamówić dokumenty w wersji papierowej, skorzystaj z opcji "WYSYŁKA".
WAŻNE: Jeśli Twój kurs widnieje jako nieskończony na nowej platformie, nie martw się – wszystkie Twoje postępy są zapisane w naszym systemie. Jest to wynik drobnych problemów technicznych.
W razie pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji – napisz do nas (kontakt@crp.wroclaw.pl) lub zadzwoń (730 766 711)! Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00–16:00.